Polityka wysyłkowa
Dostawa
1. Dostawa Towarów odbywa się do krajów wymienionych na stronie Sklepu, na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem:
a) firmy kurierskiej DPD,
b) operatora logistycznego „Paczkomaty InPost” – tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
c) odbioru osobistego pod adresem: ul. 420A, 33-150 Wola Rzędzińska, woj. małopolskie.
Koszty dostawy szczegółowo opisane są w zakładce „Koszty dostawy” na stronie Sklepu. Poza granicami Polski dostawa realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
3. Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji. Termin dostawy przesyłek zagranicznych wynosi od 7 do 10 dni roboczych.
4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu odziezdlafirm.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy Sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail faktury elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy VAT.
5. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta w momencie wydania Towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie trzeciej innej niż przewoźnik.
6. Konsument powinien przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zaleca się sporządzenie protokołu szkody z kurierem, co ułatwi rozpatrzenie ewentualnej reklamacji. Brak takiego protokołu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.